موسسه مشاوره مهاجرتی و سرمایه گذاری آکو مهاجر ویرا (ثبت: ۵۴۳۴۷)

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آکو

ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه

ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه

کانادا یکی از کشورها بسیار موفق و پیشرفته در زمینه اقتصادی و اجتماعی و… است که هر ساله افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. رویا مهاجرت به کانادا از خواسته‌ها افراد بسیاری است. را‌ه‌های مختلفی برای اخذ ویزا کانادا وجود دارد و برخی راه‌ها هم تسهیل کننده بوده و مسیر را برای شخص هموار می‌کنند. اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه یک مسیر راحت برای اخذ ویزا کشور کانادا است. ارائه دعوت نامه برای ویزا توریستی کانادا ضروری نیست و برای اخذ آن باید یکی از نزدیکان شما مقیم کانادا باشد و از طرف وی برای شما دعوت نامه ارسال شود. موسسه ویزموندو در این زمینه می‌تواند کمک بسیاری به شما کند.
ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه
نویسنده: گروه تحقیقاتی ویزموندو
نویسنده: گروه تحقیقاتی ویزموندو

زمان مطالعه : 7 دقیقه

زمان مطالعه : 5 دقیقه

از آخرین اخبار مطلع شوید
فهرست مطالب

انواع دعوت نامه برای ویزای کانادا

برای افرادی که قصد اقامت چند ماهه و کم‌تر از شش ماه را دارند، امکان دریافت دعوت نامه وجود دارد. انواع گوناگونی دعوت نامه برای افراد مختلف وجود دارد که براساس هدف شما از اخذ ویزا و سفر به کانادا قابل دریافت است.
 
دریافت ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه از رایج‌ترین راه‌هایی است که افراد با آن اقدام به دریافت ویزا می‌کنند. از انواع دعوتنامه برای ویزا یکانادا می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد:
 
  • دعوت نامه توریستی کانادایی

متداول‌ترین نوع دعوت نامه کانادا، دعوت نامه توریستی است و برای افرادی مناسب خواهد بود که کانادا را به عنوان یک مقصد گردشگری کوتاه مدت انتخاب کرده اند‌. در این شرایط دوست یا خانواده فرد که در کانادا ساکن است، می‌تواند برای او دعوتنامه کانادایی برای ویزای توریستی ارسال کند. 
 
  • دعوت نامه تجاری کانادا

برای صاحبان کسب و کارها موفق ایرانی، ارسال این دعوت نامه از طرف شرکت‌ها معتبر و نام‌دار خارجی امکان‌پذیر است. در صورتی که شرکت‌ها ایرانی از نظر تجاری موفق بوده و مورد توجه قرار گیرند، مشمول دریافت دعوت نامه کانادا خواهند شد. 
 
  • دعوتنامه سوپر ویزای کانادا

درصورتی که والدین افراد مقیم کانادا، قصد مهاجرت داشته باشند، فرزندان اعم از نوادگان و دختر و پسر مقیم کانادا، می‌توانند برای آن‌ها دعوت‌ نامه ارسال کرده و امکان اقامت بیش از ۶ ماه و حمایت مالی پدر، مادر، مادربزرگ و پدربزرگ را فراهم کنند. 
 
  • دعوت نامه تحصیلی کانادا

گاهاً برخی افراد قصد اقامت کم‌تر از شش ماه و گذراندن دوره‌ها آموزشی کوتاه مدت را در کانادا دارند. در این صورت می‌توانند دعوت نامه‌ای حاوی نام دوره، طول دوره و هزینه دوره را دریافت کنند و به راحتی اقدام به اخذ ویزا نمایند.

دریافت دعوت نامه ویزای توریستی کانادا چه اهمیتی دارد؟

معمولا اخد ویزا برای کشورهای خارجی از جمله کانادا، کار آسانی نیست. بنابراین یکی از امتیازاتی که افراد می‌توانند داشته باشند، در دست داشتن دعوت نامه است‌. اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه بسیار راحت خواهد بود.
 
با این حال، باز هم دریافت ویزا برای شما قطعی نخواهد بود و ممکن است با آن موافقت نشود. اما باز هم داشتن دعوت نامه برای اخذ ویزا، راه امید بسیار خوبی است که مسیر ورود شما به سفارت را تسهیل کرده و طی پروسه کوتاه‌تری پاسخ دریافت خواهید کرد. 

انواع دعوتنامه کانادا برای ویزای ویزیتور Visitor

ویزای وزیتور، نوعی ویزا مشابه ویزا توریستی است، اما تفاوت‌هایی با ویزا توریستی دارد. در ویزا توریستی تنها هدف شما تفریح و گردش است. اما در ویزا ویزیتوری، علاو بر اینکه امکان دید‌ و بازدید، تفریح و درمان فراهم است؛ انجام هر گونه تجارت هم برای شما ممکن خواهد بود.
 
  • دعوتنامه کانادایی برای ویزای توریستی، می‌تواند در دریافت ویزای ویزیتوری مؤثر باشد. با این نوع دعوت نامه امکان دریافت انواع ویزا ویزیتوری وجود دارد که عبارتند از:
  • دریافت ویزا برای گردش و تفریح در کانادا.
  • ویزا تجاری نوعی ویزا برای اشخاصی است که قصد تجارت در کانادا یا قصد شرکت در جلسات تجاری را دارند. 
  • ویزا ترانزیتی معمولاً برای افراد و کامیون‌هایی است که قصد باربری و تحویل بار در فرودگاه و مرز کانادا را دارند. گاهاً این ماشین‌ها و اشخاص تنها امکان حضور در فرودگاه را دارند و خروج از فرودگاه ممنوع است. 
  • ویزا درمانی نوعی ویزا است که برای اهداف پزشکی و درمانی صادر گشته و امکان دریافت خدمات درمانی را در کانادا فراهم می‌کند. 
  • نوع دیگر ویزا وزیتوری، ویزا ملاقات با آشنایان است که برای خانواده و نزدیکان اشخاص مقیم کانادا صادر می‌شود. 
  • موسسه ویزموندو با مشاوره رایگان در این زمینه کمک بسیاری می‌تواند به شما کند.

شرایط ارسال دعوت نامه توریستی ویزای کانادا

شخصی که قصد ارسال دعوتنامه کانادایی برای ویزا توریستی را دارد باید یکسری شرایط مورد تایید سفارت را داشته باشد. این شرایط ممکن است برای همه دعوت نامه‌ها یکسان نباشد. در مرحله اول، فرد دعوت کننده باید سن بالای ۱۸ سال داشته و از طریق پناهندگی به کانادا مراجعه نکرده باشد.
 
همچنین در طی اقامت در کانادا، تمامی مالیات و عوارض خود را پرداخت کرده و به صورت دائم در کانادا مقیم باشد یا شهروند کانادا باشد. داشتن هر گونه بدهی به دولت کانادا، می‌تواند مانعی برای ارسال دعوت نامه باشد.
 
یکی دیگر از شرایط فرد دعوت کننده تمکن مالی مناسب است یعنی فرد دعوت کننده بتواند امکان اقامت کوتاه مدت و میزبانی از فرد دعوت شده را فراهم کند. برای ارسال دعوتنامه توریستی، موسسه ویزموندو می‌تواند این کار را با توجه به شرایط شما به بهترین شکل انجام دهد.
 
 

نحوه تنظیم دعوت نامه ویزای کانادا

وقتی که مقیم کانادا می‌شوید، می‌توانید برای خویشاوندان یا دوستان خود درایران دعوت‌نامه ارسال کنید و روند مهاجرت آن‌ها و دریافت ویزا آن‌ها را تسهیل کنید.
 
ارسال دعوت نامه به هیچ عنوان برای فرد دعوت کننده، مسئولیتی ایجاد نمی‌کند و خود فرد مسئول تمامی اعمال درست یا نادرستی است که در خاک کانادا انجام می‌دهد. دعوت نامه به صورت محضری تنظیم شده و برای فرد متقاضی ارسال می‌گردد. سپس سایر مراحل و مراجعه متقاضی به سفارت انجام می‌شود.
 
برای تنظیم دعوت نامه، باید اطلاعات شخص متقاضی اعم از نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس، شماره تماس، نسبت فرد دعوت کننده و متقاضی، هدف از سفر به کانادا، مدت اقامت در کانادا، مکان مورد اقامت و هزینه اقامت و همچنین تاریخ خروج از کانادا، در دسترس باشد. 
 

دعوت نامه خویشاوندی کانادا

دعوت نامه خویشاوندی نوعی رایج از دعوت نامه کانادایی برای ویزا توریستی است که توسط افراد مقیم کانادا برای خانواده و اقوام و دوستانی که به کانادا علاقه دارند ارسال می‌شود‌. با صدور این دعوت نامه، پروسه دریافت ویزا برای فرد تا حد زیادی راحت می‌شود.
 
با دعوتنامه خویشاوندی، می‌توان به صورت دائم و موقت در کانادا ساکن شد. امکان ارسال دعوت نامه خویشاوندی برای هر فردی وجود ندارد و باید شرایط خاصی وجود داشته باشد و افراد جزو اقوام درجه یک همچون خواهر، برادر، پدر، مادربزرگ، پدر بزرگ و… باشند.
 
پس از احراز شرایط و ارسال دعوت نامه، فرد به سفارت کانادا در ایران مراجعه کرده و در صورتی که برای دریافت ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه موافقت شد، از شما تعهد نامه کتبی بابت عدم ایجاد مشکل در کشور کانادا گرفته می‌شود. 
 

هزینه دعوتنامه کانادا

 
هزینه همه دعوت نامه‌ها یکسان نیست و ممکن است رایگان یا مشمول هزینه‌‌ها گوناگون باشد. در صورتی که دعوت نامه برای والدین باشد نیازی به پرداخت هزینه نیست.
 
اگر فرد به دعوت نامه تحصیلی نیاز داشته باشد، معمولا برای تشکیل پرونده در دانشگاه مورد نظر، نیازمند ۱۰۰ الی ۲۰۰ دلار هزینه خواهد بود. اگر دعوت نامه برای شرکت در یک کنفرانس خاص باشد، مقداری هزینه برای مرکز برگزار کننده باید بپردازد.
 
همچنین اگر دعوت نامه توریستی نیاز دارید باید مقداری هزینه را به سازمان گردشگری بپردازید. در دعوت نامه کاری میز نیاز به پرداخت هزینه ندارید و فقط باید هزینه‌ها اخذ ویزا را پرداخت کنید. 

مدت اعتبار دعوتنامه کانادا

مدت اعتبار دعوتنامه کانادا با توجه به نوع دعوتنامه متفاوت است: 
 
  • دعوت نامه خویشاوندی: مدت اعتبار این دعوت نامه ۳ تا ۶ ماه است.
  • دعوت نامه کاری: بر اساس شرایط و قوانین تعیین شده در کانادا، ممکن است اعتبار دعوت نامه کانادایی برای ویزا توریستی از ۳ ماه تا ۵ سال متغییر باشد.
  • دعوت نامه تحصیلی: این دعوت نامه برای مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت است. مدت اعتبار دعوت نامه برای مقطع کارشناسی ۴ سال، کارشناسی ارشد ۲ سال و در مقطع دکترا ۲ سال است.
  • دعوت نامه کنفرانس: این نوع دعوت نامه تنها تا پایان برگزاری کنفرانس و جلسه اعتبار دارد. 
  • دعوت نامه درمانی: دعوت نامه درمانی برای کل طول مدت درمان معتبر است. 
 

مشاوره با ویزموندو

کانادا جزو مهاجر پذیرترین کشورهای جهان است و با دریافت یک دعوت نامه می‌توان فرایند سفر به این کشور را تا حد زیادی آسان کرد. با این حال مسیر مهاجرت و دریافت ویزا مسیر راحتی نیست و همواره به یک مشاور و کارشناس کار بلد نیاز دارید تا اشتباه‌ها شما کاهش یابد و فرایند دریافت ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه را برای شما تسهیل کند. 
 
موسسه ویزموندو از بهترین مراکزی است که می‌تواند به کمک کادر مجرب و با سابقه، بهترین و اصولی‌ترین مشاوره‌ها را در اختیار شما قرار دهد. مجموعه ویزموند با شرکت‌ها مهاجرتی گوناگون در خارج از کشور همکاری داشته و فرایند مهاجرت شما را تا حد زیادی راحت خواهد کرد. 

سوالات متداول

دعوت نامه توریستی، دعوت نامه تحصیلی، دعوت نامه تجاری، دعوت نامه سوپر ویزا

خیر. دریافت دعوت نامه تنها یک تسهیل‌کننده برای دریافت ویزا است.

خیر. در ویزا گردشگری امکان تجارت در کانادا وجود ندارد اما در دیزا ویزیتوری این امکان فراهم است.

دعوت نامه توریستی و خویشاوندی، متداول‌ترین دعوت نامه توریستی کانادا هستند.

در برخی دعوت نامه‌ها مشمول هزینه می‌شود، اما در برخی دیگر هزینه لازم نیست.

مطالب مرتبط
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

پاسخ به سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *