موسسه مشاوره مهاجرتی و سرمایه گذاری آکو مهاجر ویرا (ثبت: ۵۴۳۴۷)

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آکو

سوپر ویزای کانادا

آشنایی با قوانین، هزینه‌ها، مراحل و مدارک سوپر ویزای کانادا که به آن ویزای همراه یا ویزای والدین نیز گفته می شود. از مشاوره رایگان متخصصان ویزموندو بهره‌مند شوید.
 
اگر فرزند یا نوه شما در کانادا زندگی کند و قصد داشته باشید به او سر بزنید، می‌توانید از روش‌های مختلفی برای دریافت ویزای کانادا استفاده کنید. اداره مهاجرت این کشور از طریق صدور ویزای اسپانسرشیپ، سوپر ویزای کانادا و ویزای توریستی امکان سفر شما به کانادا را فراهم کرده است. هرکدام از این روش‌ها شرایط خاص خودشان را دارد و شما هم باید شرایط متناسب با آن را داشته باشید.
سوپر ویزا کانادا
ستاره منصوری

ستاره منصوری

کارشناس ویزا

زمان مطالعه : 10 دقیقه

اطلاعیه مهم

ایرانیانی که با ویزای توریستی وارد کانادا شوند و یا اکنون در کانادا هستند، می‌توانند تا تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲5، به صورت رایگان، درخواست Open Work Permit بدهند. اپن ورک پرمیت مجوزی است که به شما اجازه می‌دهد تا در کانادا کار کنید و اقامت 3 ساله دریافت کنید.

فهرست مطالب
فهرست مطالب

سوپر ویزا یا ویزای خانوادگی کانادا چیست؟

در سال ۲۰۱۱ قانونی درباره مهاجرت به کانادا تصویب شد که نام آن را سوپر ویزا (Super Visa) گذاشتند که ویزای خانوادگی کانادا، ویزای پدر و مادر کانادا و ویزای همراه کانادا نیز شناخته می‌شود. طبق این قانون، اگر فرزند یا نوه‌ای در کانادا دارید، می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا یک دعوت‌نامه برای شما بفرستند و از این طریق سوپر ویزا را دریافت و به این کشور سفر کنید. یکی از دلایل اصلی تصویب قانون این نوع ویزا، این است که والدین در کنار فرزندان خود باشند و زندگی آن‌ها را سروسامان دهند تا فرزندانشان بتوانند با تمرکز فکری بیشتری کار کنند؛ این امر باعث بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کانادا می‌شود.

سوپر ویزا در واقع نوعی از ویزای توریستی کانادا است که مزیت‌های بیشتری دارد. با داشتن این نوع ویزا می‌توانید وارد کانادا شوید و پنج سال در این کشور بمانید. در ضمن بعد از ۵ سال می‌توانید مجدد برای دریافت ۵ ساله بعدی، درخواست دهید.

البته تمدید سوپر ویزا در اصل ۱۰ ساله است؛ اما چون پاسپورت‌های ایرانی ۵ سال اعتبار دارند؛ به همین دلیل اعتبار ویزا ۵ سال است و پس از این مدت باید مجدد درخواست دهید؛ ضمن اینکه باید حتی شده برای یک ساعت از کانادا خارج شوید و دوباره بازگردید.

 

مزایای سوپر ویزای کانادا چیست؟

مزایای سوپر ویزای کانادا چیست؟

اولین و مهم‌ترین مزیت سوپر ویزا یا همان ویزای والدین کانادا این است که والدین می‌توانند با خیال راحت و با آرامش تا سال‌ها در کنار فرزندان خود زندگی کنند و علاوه بر داشتن یک جمع خانوادگی صمیمی و گرم، به فرزندانشان هم در کارها و حتی نگهداری نوه‌ها کمک کنند تا آن‌ها راحت‌تر بتوانند به کار و زندگی خود برسند.

از دیگر مزایای سوپر ویزای کانادا مدت زمان اعتبار و چند بار ورود بودن آن است. شما با داشتن این ویزا می‌توانید به‌مدت ۵ سال، هر چندبار که می‌خواهید وارد خاک کانادا شوید و هر بار به‌مدت ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشید.

 

اخذ سوپر ویزای کانادا چه شرایطی دارد

یکی از مهم‌ترین شرایط سوپر ویزای کانادا این است که حداقل یکی از فرزندان یا نوه‌های شما، شهروند این کشور یا مقیم دائم آن باشند. از دیگر شروط دریافت ویزای خانوادگی کانادا عبارت‌اند از:

• ارسال دعوت‌نامه از طرف دعوت‌کننده
• تمکن مالی دعوت‌کننده
• داشتن شرایط مالی مناسب دعوت‌شونده برای تامین مخارج مربوط به اخذ ویزا، سفر و اقامت در کانادا
• تایید سلامت جسمی و روحی دعوت‌شونده توسط کمیته پزشکی مورد نظر کانادا
• معتبربودن بیمه پزشکی دعوت‌شونده، حداقل تا یک سال پس از ورود به کانادا؛ فرقی ندارد که این بیمه از کانادا دریافت شده باشد یا یک کشور غیر کانادایی، اما در هر صورت باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار ارزش داشته باشد.
• نداشتن سوءپیشینه کیفری و تحت تعقیب نبودن توسط مقامات قضایی کشوری و بین‌المللی

 

حداقل درآمد لازم برای ویزای والدین کانادا

برای اخذ سوپر ویزای کانادا مقدار درآمد والدین چندان مدنظر نیست؛ هرچند که شانس پذیرش درخواست را بالا می‌برد. این در حالی است که میزان درآمد فرد دعوت‌کننده ملاک مهمی به‌شمار می‌آید. حداقل درآمد لازم برای سوپر ویزا کانادا به‌طور خالص در سال ۲۰۲۳ برای یک خانواده تک نفره، ۲۷۵۱۴ دلار و برای یک خانواده دو نفره، ۳۴۲۵۴ دلار کاناداست.

 

شرایط دعوت کننده سوپر ویزای کانادا

درست است که اولین شرط اخذ سوپر ویزا این است که فرزند یا نوه شما برایتان دعوت‌نامه ارسال کند؛ اما به این نکته توجه کنید که هر شخص ساکن کانادا، نمی‌تواند برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود دعوت‌نامه بفرستد. شرایط دعوت کننده سوپر ویزای کانادا عبارت‌اند از:

• داشتن اقامت دائم کانادا و داشتن تمکن مالی؛ به این معنی که ثابت کند می‌تواند در مدت اقامت والدینش در کانادا هزینه‌های زندگی آن‌ها را تامین کند. به همین منظور باید حداقل درآمدی داشته باشد که به آن LICO یا Low Income Cut-Off یعنی حداقل میزان درآمد می‌گویند. LICO همان مقدار خط فقر در کاناداست.
• دعوت‌کننده باید ۱۰۰ هزار دلار بابت بیمه خدمات درمانی فردی که دعوت می‌کند، بپردازد.
• فرد دعوت‌کننده باید مدارکی مثل کارت اقامت یا شهروندی، برگه مالیاتی، فیش حقوقی، بیمه‌نامه و مدارکی را که اثبات می‌کند با فرد دعوت‌شده نسبت دارد به اداره مهاجرت به کانادا ارائه کند.

 

قوانین جدید ویزای همراه کانادا چیست؟

کانادا در سال ۲۰۱۹ برای سوپر ویزا قوانین جدیدی وضع کرد که باعث شد تعداد درخواست‌های این ویزا بیشتر شود. طبق قوانین ویزای همراه که در گذشته اعمال می‌شد، هر ساله در ماه ژانویه صرفا ۱۰ هزار درخواست اول را مورد بررسی قرار می‌دادند؛ بنابراین متقاضیان سوپر ویزا باید پس از باز شدن سایت، سریعا اقدام می‌کردند تا جا نمانند. درخواست‌های زیادی ارسال می‌شد و افرادی که درخواستشان بررسی و پذیرفته نمی‌شد، هزینه و وقت زیادی را برای تهیه مدارک صرف می‌کردند و ساعت‌ها در صف درخواست سفارت، منتظر می‌ماندند.

اما در سال ۲۰۱۹ اداره مهاجرت کانادا راهنمایی ارائه کرد که در آن تمامی شرایط پذیرفته شدن درخواست سوپر ویزا مشخص شده تا درخواست‌کنندگان با بررسی آن متوجه شوند که واجد شرایط ارائه درخواست هستند یا نه و اگر خود را واجد شرایط دیدند، برای ارائه درخواست ویزا، زمان و هزینه صرف کنند.

 

قوانین جدید ویزای همراه کانادا چیست؟

 

در سال ۲۰۲۲ هم تغییراتی در قوانین سوپر ویزا کانادا اعمال شد که مربوط به مدت زمان اقامت والدین در کانادا بود. قبلا با داشتن سوپر ویزای کانادا میتوانستید دو سال متوالی در این کشور بمانید، اما طبق قانون جدید این مدت به ۵ سال افزایش یافت.

یکی دیگر از تغییرات قانون سوپر ویزا درمورد بیمه است. پیش از این بیمه پزشکی را باید از کشور کانادا می‌خریدید که مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد چند ده هزار دلاری می‌شدید؛ اما در حال حاضر می‌توانید بیمه پزشکی سوپر ویزا را از کشوری غیر از کانادا بخرید و در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

 

روش های درخواست سوپر ویزای کانادا

برای اینکه این نوع از ویزا را دریافت کنید، روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید هم از طریق کاغذی و هم از طریق آنلاین اقدام کنید.

 

درخواست سوپر ویزای کانادا به صورت کاغذی

اخذ سوپر ویزای کانادا به صورت کاغذی هم امکان‌پذیر است. به این صورت که به سفارت کانادا مراجعه کرده و فرم‌های مربوط را دریافت و تکمیل کنید و مدارک لازم را ارائه دهید؛ اما از آن‌جا که کشور کانادا در ایران سفارت ندارد، برای این کار باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنید که هزینه و وقت زیادی می‌طلبد. از طرفی دولت کانادا اپلای آنلاین برای سوپر ویزای کانادا را به درخواست‌کنندگان توصیه می‌کند، زیرا از این طریق در وقت صرفه‌جویی می‌شود؛ درخواستتان زودتر ارسال می‌شود؛ امکان رسیدگی سریع‌تر به آن وجود دارد؛ می‌توانید روند رسیدگی را پیگیری کنید و اگر مشکلی وجود داشت به صورت اینترنتی و در اسرع وقت آگاه می‌شوید.

 

درخواست آنلاین سوپر ویزای کانادا

برای درخواست آنلاین سوپر ویزای کانادا باید از طریق سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا اقدام کنید.

  1. وارد سایت شوید.
  2. روی گزینه Apply For A Super Visa کلیک کنید.
  3. گزینه How To Apply را انتخاب کنید.
  4. در قسمت Apply For A Super Visa روی Sign Up And Apply کلیک کنید.
  5. در صفحه جدید، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  6. اکانت خود را بسازید.
  7. به سوالات مربوط پاسخ دهید.
  8. فرم‌ها را دانلود، تکمیل و آپلود کنید.
  9. هزینه‌های مربوط را پرداخت کنید.
  10. برای انجام کارهای مربوط به بیومتریک سوپر ویزای کانادا از یک مرکز VAC یا همان مرکز درخواست ویزا وقت بگیرید.

یادتان باشد که چون کشور کانادا در ایران سفارت ندارد، برای انجام کارهای انگشت‌نگاری باید به یکی از سفارت‌های کانادا در کشورهای همسایه مثل ترکیه، ارمنستان، امارات و… بروید؛ بنابراین هزینه رفت‌وآمد به این کشور و اقامت در آن را هم باید در نظر بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ سوپر ویزای کانادا

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ سوپر ویزای کانادا

برای اخذ سوپر ویزا هم فرد دعوت‌کننده و هم فرد دعوت‌شونده باید مدارکی را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند. تمامی مدارک سوپر ویزای کانادا به شرح زیر هستند.

 

مدارک مورد نیاز برای فرد دعوت‌کننده:

  • کارت اقامت یا شهروندی کانادا
  • تعهد مالی مبنی بر حمایت مالی از فرد یا افراد دعوت‌شونده در مدت اقامت
  • مدارک مالی مربوط به حداقل درآمد یا LICO
  • مدرک اثبات نسبت خانوادگی با فرد دعوت‌شونده
  • فیش حقوقی
  • سوابق مالیاتی
  • سوابق شغلی
 

مدارک مورد نیاز برای فرد دعوت‌شونده:

  • مدرک اثبات نسبت خانوادگی با فرد دعوت‌کننده
  • ترجمه مدارک شناسایی مثل شناسانامه و عقدنامه
  • مدراک شناسایی
  • ترجمه مدرک تحصیلی
  • ترجمه مدارک شغلی؛ اگر شغل قراردادی دارید، ترجمه نامه کارفرما، بیمه‌نامه، فیش حقوقی و قرارداد کاری مورد نیاز است؛ اگر به شغل آزاد مشغول هستید، ترجمه جواز کسب و اگر خودتان کارفرما یا کارآفرین هستید، ترجمه اساس‌نامه شرکت، مدارک مربوط به پرداخت مالیات، صورت‌حساب حقوق کارمندان و ترجمه روزنامه رسمی که آگهی تاسیس شرکت در آن وجود دارد، مورد نیاز است.
  • ترجمه حکم بازنشستگی در صورت وجود
  • بیومتریک
  • فرم پر شده درخواست سوپر ویزای کانادا
  • ترجمه مدارک مربوط به سلامت پزشکی؛ معاینه پزشکی برای سوپر ویزا کانادا باید توسط یک پزشک متخصص و مورد تایید انجام شود.
  • ترجمه مدارک مربوط به عدم سوءپیشینه
  • ترجمه مدارک مربوط به دارایی‌ها از جمله سندهای ملکی
  • ترجمه مدارک مربوط به تمکن مالی از جمله گردش حساب؛ اثبات تمکن مالی برای فرد دعوت‌شونده ضروری نیست، اما شانس پذیرش درخواست را بالا می‌برد.
 

مراحل و فرآیند اخذ سوپر ویزای کانادا

مراحل سوپر ویزای کانادا به قرار زیر است:

  • ابتدا شما باید مدارک لازم را آماده کنید.
  • مدارک لازم را ترجمه کنید.
  • بر اساس اقدام شما به صورت کاغذی یا آنلاین برای درخواست سوپر ویزا باید به سفارت کانادا یا سایت مراجعه کنید.
  • مدارک را ارائه دهید.
  • هزینه‌های لازم را پرداخت کنید.
  • برای بیومتریک و روند انگشت‌نگاری وقت بگیرید و مراجعه کنید.
  • منتظر صدور ویزا باشید.
 

صدور سوپر ویزای کانادا چه مدت طول می کشد؟

مدت زمانی که طول می‌کشد تا مدارک و درخواست شما بررسی شده و ویزایتان صادر شود، تقریبا مثل ویزای توریستی است. معمولا مدت زمان صدورسوپر ویزای کانادا بین ۱ الی ۳ ماه است؛ هرچند در برخی موارد در مدت دو هفته هم صادر می‌شود. اگر بعد از ۳ ماه خبری از ویزای شما نشد، بهتر است که پیگیری کنید. می‌توانید به لینک ارائه شده توسط اداره مهاجرت کانادا مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مربوط، مدت زمان بررسی و صدور سوپر ویزا را بررسی کنید.

 

سوپر ویزا کانادا چه مدت اعتبار دارد؟

اعتبار سوپر ویزا کانادا ۱۰ سال است؛ اما از آن‌جا که مدت اعتبار پاسپورت ایرانی پنج سال است، سوپر ویزای کانادا هم نهایتا به همین مقدار برای ایرانیان اعتبار دارد؛ یعنی با داشتن این ویزا طی مدت ۵ سال می‌توانید هر چند بار که خواستید، وارد کشور کانادا شوید.

اگر قصد تمدید ویزا را دارید، باید حداکثر ۳۰ روز قبل از منقضی شدن اعتبار این ویزا اقدام کنید. هزینه تمدید سوپر ویزا ۱۰۰ دلار است.

سوپر ویزا کانادا چه مدت اعتبار دارد؟

 

 

دعوتنامه سوپر ویزای کانادا چیست؟

برای اینکه بتوانید سوپر ویزای کانادا را دریافت کنید، باید از طرف فرزندان یا نوه‌هایتان دعوتنامه سوپر ویزای کانادا داشته باشید. این دعوت‌نامه باید مشخصات خاصی داشته باشد تا موردقبول اداره مهاجرت کانادا واقع شود. این مشخصات شامل اطلاعات کامل فرد دعوت‌کننده و فرد دعوت‌شونده است که عبارت‌اند از

اطلاعات فرد دعوت‌کننده در دعوت‌نامه:

  • نام و نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • شغل
  • وضعیت اقامت در کانادا
  • نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد اعضای خانواده فرد دعوت‌کننده مثل همسر و فرزندان
    ذکر نام افرادی که قرار است در منزل شخص دعوت‌کننده زندگی کنند.
  • آدرس محل زندگی فرد دعوت‌کننده
  • شماره تلفن محل زندگی فرد دعوت‌کننده
  • نسبت فرد دعوت‌کننده با دعوت‌شونده

 

اطلاعات فرد دعوت‌شونده در دعوت‌نامه:

  • نام و نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • انگیزه‌نامه یعنی اعلام هدف از سفر
  • تاریخ ورود
  • تاریخ برگشت
  • طول مدت سفر
  • مکان اقامت فرد دعوت‌شونده در کانادا
  • نسبت فرد دعوت‌شونده با فرد دعوت‌کننده
  • آدرس محل زندگی دعوت‌شونده در ایران
  • شماره تلفن محل زندگی دعوت‌شونده در ایران

در ضمن این نامه باید در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی کانادا به‌صورت رسمی مهر شود. به این عمل ثبت محضری یا Notarized می‌گویند. می‌توانید نمونه دعوت‌نامه را در اینترنت مشاهده کنید.

 

هزینه اخذ سوپر ویزای کانادا چقدر است؟

برای اینکه بتوانید ویزای خانوادگی کانادا را دریافت کنید، مانند سایر ویزاها باید هزینه‌هایی را پرداخت کنید. هزینه سوپر ویزای کانادا عبارت است از:

هزینه بررسی پرونده: ۱۰۰ دلار
هزینه انگشت‌نگاری: ۸۵ دلار
هزینه آزمایشات پزشکی: بین ۱۵۰ الی ۱۸۰ دلار
هزینه بیمه پزشکی: سالیانه حدود ۱۶۰۰ دلار که برای شرکت‌های بیمه مختلف، این مقدار متفاوت است.
هزینه ترجمه مدارک، گواهی عدم سوءپیشینه و غیره که حدودا ۲۵۰ دلار به ازای هر نفر است.

 

چه دلایلی موجب ریجکتی سوپر ویزای کانادا می شود؟

برخی مواقع ممکن است درخواست ویزای شما رد شود؛ این مسئله به دلایل مختلفی صورت می‌پذیرد. از مهم‌ترین دلائل ریجکتی سوپرویزای کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابتلا به بیماری‌های خطرناک یا واگیردار جسمی
ارائه نکردن مدارک هویتی که نسبت شما را با دعوت‌کننده اثبات می‌کند.
داشتن سوءپیشینه یا تحت تعقیب بودن
ارائه اطلاعات نادرست یا ناقص در پرونده

البته توجه داشته باشید که موارد زیر تنها دلایل رد شدن سوپرویزا کانادا نیست و ممکن است موارد دیگری باعث این اتفاق شود.

 

تفاوت ها و شباهت های سوپر ویزا و ویزای توریستی کانادا

با داشتن هر دو نوع ویزا می‌توانید مدت زمان خاصی را در کشور کانادا بگذرانید؛ اما این دو نوع ویزا تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. مهم‌ترین تفاوت سوپر ویزا با ویزای توریستی کانادا در تعداد ورود و خروج آن به این کشور است.

شما با داشتن ویزای توریستی مولتیپل می‌توانید با هر بار ورود به کشور کانادا، نهایتا ۶ ماه اقامت داشته باشید؛ اما مدت اقامت در کانادا برای سوپر ویزا ۵ سال است.

از دیگر شباهت‌های این دو نوع ویزا این است که فرد با داشتن هرکدام، اجازه کار و تحصیل در کشور کانادا را ندارد. مرحله بیومتریک یا تعیین هویت و ارائه گواهی سلامت پزشکی هم جزو شرایط هر دو ویزا به‌شمار می‌آید.

 

فرق سوپر ویزا و ویزای اسپانسرشیپ والدین کانادا

ویزای اسپانسرشیپ کانادا یا PGP روشی است که والدین فرد مقیم یا شهروند کانادا از طریق آن می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند و پس از مدتی اقامت دائم این کشور را دریافت کنند؛ اما اگر با سوپر ویزا به این کشور بروید، بیشتر از پنج سال نمی‌توانید در کانادا و در کنار فرزندانتان بمانید؛ هرچند که این مدت قابل تمدید است.

 

مشاوره جهت دریافت سوپر ویزای کانادا با ویزموندو

اگر یکی از فرزندان یا نوه‌هایتان برای زندگی، تحصیل یا کار در کشور کانادا هستند و شما می‌خواهید مدتی پیش آن‌ها بمانید یا اگر خودتان شهروند یا مقیم کشور کانادا هستید و دوست دارید که والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را ببینید، می‌توانید به موسسه مهاجرتی ویزموندو مراجعه کنید. کارشناسان ما با سال‌ها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزا از جمله سوپر ویزای کانادا می‌توانند به شما مشورت دهند و در روند کارهای قانونی، شما را راهنمایی کنند.

مشاوره رایگان سوپر ویزای کانادا

باعث افتخار است که ما را انتخاب کردید! به زودی با شما تماس می گیریم.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

سوالات متداول سوپر ویزای کانادا

میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

به‌طور رسمی تمکن مالی حداقلی در نظر گرفته نشده است؛ اما طبق تجربه، ما توصیه می‌کنیم که حداقل ۵۰۰ میلیون تومان در حساب خود داشته باشید. این مبلغ با توجه به مدت سفر شما و اینکه در هتل اقامت دارید یا نزد آشنایان، متغیر خواهد بود.

بله؛ فرزندان یا نوه‌های شما می‌توانند با ارسال دعوت‌نامه و همینطور اثبات تمکن مالی برای تامین مخارج شما در مدت اقامتتان، شرایط دریافت ویزای توریستی مخصوص والدین یا همان سوپر ویزا را برایتان فراهم کنند. بدین صورت شما می‌توانید تا پایان تاریخ انقضای پاسپورتتان هر چند بار که خواستید به کانادا سفر کنید و هر بار ۵ سال در این کشور بمانید.

بله، می‌توان ویزا را بدون دعوت‌نامه هم دریافت کرد؛ اما داشتن دعوت‌نامه از طرف کسی که در کانادا ساکن است، برای شما یک امتیاز محسوب می‌شود. اگر قصد دارید که بدون دعوت‌نامه برای دریافت ویزا اقدام کنید، باید آفیسر اداره مهاجرت کانادا را در جریان تمامی برنامه‌های مسافرتی خود و هدفتان از سفر به این کشور قرار دهید و او را قانع کنید که حتما بعد از پایان سفر یا پایان تاریخ ویزایتان به کشور خود بازمی‌گردید.

ما در موسسه ویزموندو ابتدا کلیه شرایط و مدارک شما را بررسی میکنیم و سپس درخواست ویزا را سابمیت میکنیم. چنانچه خودتان اقدام کرده باشید یا از جای دیگر و ریجکت شده باشید؛ ما ابتدا نوت آفیسر در این مورد را برای شما بررسی می کنیم و سپس به رفع نواقص و مشکلات ریجکتی شما خواهیم پرداخت و مجدد برای شما درخواست ویزا میکنیم.

پاسخ به سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *