برنامه‌ های استانی جزیره پرنس ادوارد کانادا PEI - ویزموندو
موسسه مشاوره مهاجرتی و سرمایه گذاری آکو مهاجر ویرا (ثبت: ۵۴۳۴۷)
دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آکو

برنامه‌های استانی جزیره پرنس ادوارد

برنامه‌ های استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) واقع در سواحل شرقی کانادا برای جذب نیروهای خارجی ماهر و مایل به اقامت در استان طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها مسیرهای مختلفی مانند اکسپرس اینتری، تاثیر نیروی کار و سرمایه‌گذاری دارند. مهاجران آینده‌نگر، از طریق این برنامه‌ها می‌توانند برای اقامت دائم در جزیره پرنس ادوارد درخواست دهند؛ به شرطی که کمکی برای رشد اقتصادی و تنوع فرهنگی استان باشند

برنامه های استانی جزیره پرنس ادوارد
Picture of گروه تحقیقاتی ویزموندو

گروه تحقیقاتی ویزموندو

زمان مطالعه : 10 دقیقه

فهرست مطالب
فهرست مطالب

معرفی استانی جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد مقصدی فریبنده با زیبایی فوق‌العاده و مسحورکننده خود است. این جزیره جذاب در ساحل شرقی کانادا قرار دارد. جزیره پرنس ادوارد با دهکده‌های ماهیگیری عجیب، فانوس‌های دریایی و مسیرهای ساحلی دیدنی، بهشتی برای مهاجران است. این جزیره به استاندارد بالای زندگی، ارائه مسکن مقرون به صرفه، سیستم آموزش و درمان عالی و فرصت‌های شغلی فراوان شهرت دارد. انتخاب مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد، فرصتی باورنکردنی برای افراد و خانواده‌هایی است که به دنبال مکانی آرام، مرفه و زیبا هستند.

انواع برنامه های استانی جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد (PEI) دسته‌های مختلفی از برنامه‌های مهاجرتی را از طریق برنامه‌های نامزد استانی (PNP) ارائه می‌دهد. برنامه‌ های استانی جزیره پرنس ادوارد مسیرهای مختلفی دارند که برای رفع نیازهای خاص متقاضیان طراحی شده‌اند. این‌ مسیرها شامل مسیر اکسپرس اینتری، تاثیر تجاری، تاثیر نیروی کار و برنامه مشترک مهاجرت آتلانتیک هستند.

برنامه اکسپرس اینتری (PEI Express Entry)

مهاجران دارای نمایه در استخر اکسپرس انتری فدرال و علاقه‌مند به زندگی و کار در جزیره پرنس ادوارد، می‌توانند در برنامه اکسپرس اینتری PEI شرکت کنند. نامزدها باید واجد شرایط یکی از کلاس‌های مهاجرت اقتصادی فدرال باشند. اما فقط متقاضیانی برای اکسپرس اینتری PNP در نظر گرفته می‌شوند که مهارت‌ها و تجربه آن‌ها با نیازهای فعلی نیروی کار استان مطابقت داشته باشند.

اگر از طریق این دسته نامزد شوید، 600 امتیاز اضافی به امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) خود اضافه می‌کنید. این امر، شانس متقاضی را برای دریافت دعوتنامه درخواست اقامت دائم کانادا (ITA) به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

شرایط

حالا بیایید در مورد شرایط این مورد از برنامه ‌های استانی جزیره پرنس ادوارد صحبت کنیم. اول از همه، برای شرکت در این طرح، نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید. اما باید شرایط یکی از سه برنامه اصلی مهاجرت کلاس اقتصادی دولت فدرال کانادا را برآورده کنید. این برنامه‌ها عبارت از نیروهای ماهر فدرال (FSWP)، تجارت ماهر فدرال کانادا (FSTP) و برنامه کلاس تجربه کانادایی (CEC) هستند.

اگر در حال حاضر دارای ویزای کار پس از فارغ‌التحصیلی (PGWP) یا مجوز کار آزاد موقت کانادا هستید، باید چند نکته دیگر را در نظر داشته باشید. زمانی که فرم ابراز علاقه (EOI) خود را ارسال می‌کنید، باید حداقل چهار ماه از اعتبار ویزای کار پس از فارغ‌التحصیلی شما باقی مانده باشد.

همچنین، باید خارج از پرنس ادوارد تحصیل کرده باشید یا همسر فردی باشید که خارج از استان تحصیل کرده است. هزینه درخواست هم 300 دلار کانادا است و ظرف حدود 6 ماه به آن رسیدگی می‌شود. درنهایت، باید حداقل 9 ماه سابقه کار زیر نظر یک کارفرما در شهرستان پرنس ادوارد داشته باشید.

برنامه تاثیر نیروی کار (Labour Impact)

برنامه تاثیر نیروی کار

نیروهای خارجی و فارغ‌التحصیلان اخیر می‌توانند برای نامزدی استانی از طریق برنامه‌های تاثیر نیروی کار جزیره پرنس ادوارد درخواست دهند. این برنامه ‌های استانی جزیره پرنس ادوارد مخصوص افرادی هستند که قبلا توسط یک کارفرمای استان استخدام شده‌اند. این افراد می‌توانند به یک مسیر سریع برای اخذ اقامت دائم کانادا دسترسی پیدا کنند.

برنامه تاثیر نیروی کار، چند شرط کلی دارد که باید آن‌ها را بدانید. اول از همه، شما باید بین 21 تا 59 سال سن داشته باشید. این، محدوده سنی است که جزیره پرنس ادوارد به دنبال آن است. همچنین باید یک پیشنهاد شغلی از شخصی داشته باشید که در پرنس ادوارد زندگی می‌کند؛ این می‌تواند یک شغل دائمی تمام‌وقت یا یک قرارداد کاری دو ساله باشد.

در عین حال، برای شروع زندگی در پرنس ادوارد باید پول کافی داشته باشید. همچنین باید یک برنامه و قصد واقعی برای اقامت در پرنس ادوارد داشته باشید. درنهایت، به حداقل نمره و سطح زبان 4 CLB نیاز دارید. برنامه تاثیر نیروی کار، سه زیرمجموعه دارد که هرکدام شروط خاص خود را هم دارند.

برنامه نیروهای ماهر

برنامه نیروهای ماهر برای افرادی است که توسط کارفرمایی در جزیره پرنس ادوارد استخدام شده‌اند یا پیشنهاد شغلی دارند. درواقع برای شرکت در برنامه نیروهای ماهر باید یا در حال حاضر در جزیره پرنس ادوارد مشغول به کار باشید یا از یک کارفرما که در آنجا زندگی می‌کند، پیشنهاد کاری ارائه دهید. این زیرمجموعه از برنامه ‌های استانی جزیره پرنس ادوارد شروط و الزامات دیگری هم دارد.

  • شغل پیشنهادی شما باید در TEER 0، 1، 2 یا 3 از مشاغل ملی کانادا (NOC) باشد.
  • داشتن مدرک دانشگاهی با مدت حداقل دو سال مدت تحصیل ضرورت دارد.
  • به حداقل دو سال سابقه کار تمام‌وقت در پنج سال منتهی به درخواست نیاز است.
  • متقاضیانی که در زمان درخواست در کانادا حضور دارند، باید ویزای کاری موقت ارائه دهند.

برنامه نیروی کار ضروری

اگر در حال حاضر برای یک کارفرما در جزیره پرنس ادوارد کار می‌کنید و کارفرما مایل به حمایت از شما برای اقامت دائم است، می‌توانید در این برنامه نامزد شوید. برنامه نیروی کار ضروری برای مشاغلی طراحی شده است که نیازی به تخصص یا مهارت خاصی ندارند.

  • جاب آفر شما باید در یکی از موقعیت‌های شغلی راننده کامیون، نمایندگی خدمات مشتریان، کارگر ساده، پیشخدمتی یا خدمتکار منزل باشد.
  • سابقه حداقل 6 ماه کار تمام‌وقت برای کارفرمای ارائه‌دهنده جاب آفر نیاز است.
  • ارائه ویزای کار موقت کانادا ضرورت دارد.
  • حداقل مدرک تحصیلی شما باید پایان دوره دبیرستان باشد.
  • حداقل به دو سال سابقه کار یا تحصیلات مرتبط در پنج سال منتهی به درخواست نیاز دارید.

برنامه تحصیلات تکمیلی بین‌المللی

آیا به تازگی از یک دانشگاه یا کالج شیک در جزیره پرنس ادوارد فارغ‌التحصیل شده‌اید؟ در این صورت، برنامه تحصیلات تکمیلی بین‌المللی در جزیره پرنس ادوارد برای شما طراحی شده است. به یاد داشته باشید که جایگاه شغلی شما باید توسط یک کارفرما در استان تضمین شود. همچنین شغل شما باید کاملا مرتبط با زمینه تحصیلی شما باشد. سایر شروط این زیرمجموعه از برنامه‌ های استانی جزیره پرنس ادوارد به شرح زیر هستند.

  • پیشنهاد شغلی باید در TEER 0، 1، 2 یا 3 از مشاغل ملی کانادا (NOC) باشد.
  • حداقل 6 ماه سابقه کار برای کارفرمای ساکن پرنس ادوارد
  • ارائه ویزای کار معتبر پس از فارغ‌التحصیلی (PGWP) مورد نیاز است.
  • مدرک تحصیلی شما باید از یک موسسه دانشگاهی معتبر در جزیره پرنس ادوارد به دست آمده باشد.

برنامه تاثیر کسب‌وکار (Business Impact)

برنامه تاثیر کسب‌وکار

افرادی که مایل به مهاجرت به کانادا با ویزای تجاری هستند، می‌توانند از برنامه تاثیر کسب‌وکار جزیره پرنس ادوارد استفاده کنند. این افراد همچنین با سرمایه‌گذاری در یک کسب‌وکار دارای مجوز می‌توانند اقامت دائم دریافت کنند؛ امری که انتقال سریع‌تر آن‌ها به زندگی جدید در کانادا را فراهم خواهد کرد.

شرایط

ورود به برنامه تاثیر کسب‌وکار هزینه‌ای دارد که 10 هزار دلار کانادا است. اما اگر قبل از مصاحبه نظر خود را تغییر دهید یا اگر درخواست شما رد شود، می‌توانید تنها 7500 دلار آن را پس بگیرید. بنابراین، باید تصمیم خود را گرفته باشید. زمان پردازش برنامه تاثیر کسب‌وکار 6 ماه یا کمتر است و نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت. سایر الزامات و شرایط این زیرشاخه از برنامه های استانی پرنس ادوارد به شرح زیر هستند.

  • سن شما نباید کمتر از 21 و بالاتر از 59 سال باشد.
  • حداقل دارایی خالص شما باید به 600 هزار دلار کانادا برسد. این به معنای ارزش کل تمام دارایی‌های شما مانند پول نقد، دارایی و سرمایه‌گذاری منهای هرگونه بدهی است.
  • شما باید دوره دبیرستان را تمام کرده باشید یا سطح تحصیلات مشابهی ارائه دهید.
  • باید چگونگی اداره یک کسب‌وکار و اخذ تصمیمات مهم را بدانید.
  • شما باید حداقل نمره زبان CLB 4 داشته باشید. CLB مخفف Canadian Language Benchmark است و مهارت صحبت کردن و درک زبان انگلیسی یا فرانسوی را اندازه می‌گیرد.
  • باید قصد قطعی برای زندگی و کار در جزیره پرنس ادوارد داشته باشید.
  • درنهایت باید در اداره کسب‌وکار خود در جزیره پرنس ادوارد مشارکت فعال داشته باشید.

اگر سؤال بیشتری دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان ویزموندو استفاده کنید.

برنامه مشترک مهاجرت آتلانتیک (Atlantic Immigration Program)

جزیره پرنس ادوارد هم در برنامه مشترک مهاجرت آتلانتیک (AIPP) شرکت می‌کند. AIPP یک طرح رشد اقتصادی است که با مشارکت دولت فدرال و استان‌های منطقه آتلانتیک کانادا توسعه یافته است. این برنامه، روند مهاجرت را برای تازه‌واردانی تسهیل می‌کند که از یک کارفرمای تعیین‌شده در منطقه آتلانتیک پیشنهاد شغلی دریافت کرده‌اند.

برنامه مشاغل مورد نیاز (Occupations in Demand)

بازار کار جزیره پرنس ادوارد مشاغل مورد تقاضایی دارد. اگر به دنبال درخواست برای برنامه مشاغل مورد نیاز هستید، باید یک سری شروط را بدانید. اول از همه به یک جاب آفر یا پیشنهاد کار تمام‌وقت از یک کارفرما در پرنس ادوارد نیاز دارید. اما نه هر شغلی؛ بلکه باید در یکی از مشاغل کمک‌های اولیه، راننده کامیون، کارگر ساختمانی، نظافتچی، کارگر تولید و فرآوری، باربری، اپراتور کنترل فرآیند و تجهیزات تولید مواد غذایی و نوشیدنی یا قصاب صنعتی باشد.

در مرحله بعد، به حداقل یک سال تجربه در شغل مورد نظر خود نیاز دارید. همچنین شما باید بین 18 تا 59 سال سن داشته باشید. ضمنا مدرک تحصیلی شما باید حداقل دیپلم دبیرستان باشد. مهارت‌های زبانی نیز ضروری هستند و باید مدرک زبان در سطح CLB 4 ارائه دهید. از سوی دیگر، باید پول کافی برای حمایت از خود و خانواده را تا زمان استقرار داشته باشید. درنهایت، باید ثابت کنید که واقعا قصد زندگی در جزیره پرنس ادوارد را دارید.

مشاوره رایگان برنامه‌های استانی جزیره پرنس ادوارد با ویزموندو

برنامه ‌های استانی جزیره پرنس ادوارد یک راه مستقیم برای دستیابی افراد به اقامت دائم کانادا هستند. موسسه ویزموندو در تمامی مراحل شرکت در این برنامه‌ها در کنار شما خواهد بود تا مسیر شما هموارتر شود. شرکت ویزموندو با سال‌ها تجربه در زمینه برنامه‌های استانی مهاجرت به کانادا در خدمت شما عزیزان قرار دارد. کادر مجرب ما، بهترین برنامه را با توجه به شرایط خاص شما پیشنهاد خواهد کرد.

جهت بررسی شرایط خود و اقدام برای دریافت برنامه های استانی جزیره پرنس ادوارد، نام شریف و شماره تماس خود را وارد کنید، تا ما با شما تماس بگیریم.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *