موسسه مشاوره مهاجرتی و سرمایه گذاری آکو مهاجر ویرا (ثبت: ۵۴۳۴۷)

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آکو

برنامه های استانی کانادا PNP

برنامه های استانی کانادا PNP یا برنامه‌های نامزد استانی، جزء ضروری سیستم مهاجرتی این کشور هستند. زیرا استان‌ها و مناطق جداگانه کانادا را قادر می‌سازند نامزدهای واجد شرایط را برای اقامت دائم انتخاب کنند. این برنامه‌ها برای رسیدگی به نیازهای اقتصادی و بازار کار مخصوص هر استان طراحی شده‌اند. بنابراین افراد دارای مهارت‌ها، تجربه یا تحصیلات لازم می‌توانند برای فرصت‌های شغلی آن استان نامزد شوند. برنامه‌های استانی با بیش از ۸۰ مسیر مهاجرتی، فرصتی عالی برای مهاجرت افراد ماهر به کانادا محسوب می‌شوند.

گروه تحقیقاتی ویزموندو

گروه تحقیقاتی ویزموندو

زمان مطالعه : 10 دقیقه

فهرست مطالب
فهرست مطالب

PNP کانادا چیست؟

PNP کانادا (Provincial Nominee Program) یک برنامه مهاجرتی به استان‌ها و مناطق مختلف در کانادا است. استان‌ها از طریق این برنامه می‌توانند نامزدهای دارای مهارت‌ها، تجربه و شرایط لازم برای برآوردن نیازهای اقتصادی خاص منطقه خود را انتخاب کنند.

برنامه PNP کانادا به استان‌ها امکان می‌دهد در انتخاب مهاجران مناسب برای کمک به اقتصاد و جامعه محلی خود، آزادی عمل بیشتری داشته باشند.

هر استان و منطقه در کانادا دارای PNP منحصر به فرد با مجموعه‌ای از معیارها و شرایط خاص برای پر کردن مشاغل مورد تقاضای خود است. برنامه های استانی کانادا PNP یک گزینه جذاب برای افرادی هستند که قصد دارند پی آر یا اقامت دائم کانادا را به دست آورند. زیرا این برنامه‌ها یک مسیر جایگزین و خارج از سیستم اکسپرس اینتری فدرال کانادا محسوب می‌شوند.

کاندیداها با درخواست از طریق PNP این شانس را دارند تا ارتباط خود را با یک استان یا منطقه خاص برجسته کنند. بنابراین می‌توانند از زمان رسیدگی نسبتا سریع‌تری برای پردازش درخواست خود بهره‌مند شوند. علاوه بر این، برنامه PNP به نامزدها امتیازهای اضافی، تحت سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) در سیستم اکسپرس انتری فدرال ارائه می‌دهد. بنابراین شانس نامزدها را برای دریافت دعوتنامه درخواست (ITA) و اقامت دائم کانادا افزایش می‌دهد.

مهاجرت تجاری با PNP

مهاجرت کاری با PNP

مهاجرت برنامه های استانی PNP

شرایط برنامه مهاجرت استانی کانادا PNP

متقاضیان برای اینکه نامزد استانی شوند، باید معیارها و شرایط تعیین شده برای برنامه مهاجرت استانی کانادا PNP را داشته باشند. آن‌ها باید از مهارت‌ها، تحصیلات و تجربه کاری لازم برخوردار باشند. زیرا فقط افرادی پذیرفته می‌شوند که کمک مثبتی برای اقتصاد و بازار کار آن استان به ارمغان آورند. ضمنا استان یا قلمرو کانادا درخواست‌ها را بر اساس نیازهای خاص خود بررسی خواهد کرد. همچنین قصد واقعی متقاضی برای اقامت در آن استان باید احراز شود.

به عنوان مثال، یک استان کانادا ممکن است انتخاب نامزدهای استانی باتجربه در یک شغل خاص را در اولویت قرار دهد. در حالی که استان دیگر، فقط نامزدهای باتجربه و مسلط به فرانسوی را نامزد کند. این شروط اضافه به نیازهای خاص هر استان و منطقه کانادا بستگی دارند.

به طور کلی، برنامه های استانی کانادا PNP دارای چند زیرمجموعه و دسته‌بندی هستند که معمولا به عنوان «مسیر» شناخته می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید با مشاوره رایگان ویزموندو، مسیر PNP مناسب برای خودتان را تشخیص دهید. همچنین دریابید که در حال حاضر، کدام مسیرها و دسته‌های PNP باز هستند.

برنامه‌های استانی کانادا مناسب چه کسانی است؟

برنامه نامزد استانی کانادا (PNP) برای افرادی مناسب است که به دنبال مهاجرت به استان یا منطقه خاصی در کانادا هستند. هر استان در کانادا، PNP مخصوص به خود را دارد. بنابراین می‌تواند نیروهای ماهر خارجی را متناسب با نیازهای خاص بازار کار آن استان انتخاب کند. این برنامه برای نیروهای ماهری مناسب است که به دنبال اهداف زیر باشند.

  • به دنبال استفاده از مهارت، تحصیلات و تجربه کاری متناسب خود برای کمک به اقتصاد یک استان یا منطقه خاص کانادا باشند.
  • بخواهند در آن استان کانادا ساکن شوند.
  • به دنبال کسب اقامت دائم یا پی آر کانادا باشند.

برنامه‌های مهاجرتی هر استان و منطقه کانادا معمولا گروه‌های خاصی را هدف قرار می‌دهند. بنابراین الزامات خاص خود را به همراه دارند. به عنوان مثال، در یکی از برنامه های استانی کانادا PNP ممکن است جذب افراد زیر مورد نظر باشد.

  1. دانشجویان
  2. افراد تجاری
  3. نیروهای ماهر
  4. نیروهای نیمه ماهر

برنامه‌های مهاجرتی استان‌های کانادا (PNP)

جدول وضعیت تمام برنامه های مهاجرت استانی کانادا (PNP)

برنامه های استانی کانادا PNP هرکدام استانداردهای زبان مخصوص به خود (یکی کمتر و یکی بیشتر) را دارند. اما در کل باید نمره قبولی را در یکی از آزمون‌های زبان رسمی و تعیین شده زیر به دست آورید. دقت داشته باشید که نتایج آزمون زبان شما باید حداکثر در دو سال قبل از ارائه درخواست کسب شده باشد.

  • زبان انگلیسی – آزمون CELPIP عمومی یا آزمون آیلتس عمومی
  • زبان فرانسوی – TEF کانادا: Test d’évaluation de français یا TCF کانادا: Test de connaissance du français

در حال حاضر، مهاجران با حداقل مهارت‌های زبانی می‌توانند استان ساسکاچوان کانادا و برنامه SINP را انتخاب کنند. این برنامه فقط به مهارت‌های زبانی در حد گذران زندگی روزمره اهمیت می‌دهد. بنابراین هر کسی که می‌خواهد به استان ساسکاچوان نقل‌مکان کند، تنها به مهارت سطح 4 در معیار زبان کانادایی (CLB) نیاز دارد. معادل این نمره در آیلتس عمومی برای مهارت‌های شنیدن (Listening)، خواندن (Reading)، نوشتن (Writing) و مکالمه (Speaking) به ترتیب 4.5، 3.5، 4 و 4 خواهد بود.

از شما کاربران گرامی دعوت می‌شود یک مشاوره رایگان در ویزموندو داشته باشید. این مشاوره رایگان به شما کمک می‌کند بهترین مسیرهای PNP را با توجه به سطح مهارت خود در زبان‌های انگلیسی و فرانسوی انتخاب کنید.

امتیاز کات‌آف (cut-off) برای CRS در سال 2023 چقدر است؟

امتیاز کات‌آف (cut-off) برای CRS در قرعه‌کشی‌های اکسپرس اینتری به حداقل امتیاز مورد نیاز برای دعوت از داوطلبان دعوت شده برای درخواست اقامت دائم در کانادا (ITA) اشاره دارد. امتیاز CRS بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، مهارت زبان، تجربه کاری، پیشنهاد شغلی معتبر و نامزدی در برنامه های استانی کانادا PNP محاسبه می‌شود.

مقدار کات‌آف در هر قرعه‌کشی اکسپرس اینتری، متفاوت است. زیرا به تعداد نامزدهای در انتظار و شرایط خاص آن قرعه‌کشی بستگی دارد. نامزدهای با نمرات CRS بالاتر بالطبع شانس بیشتری برای دریافت دعوتنامه درخواست اقامت دائم در کانادا (ITA) دارند. اما آن‌هایی که امتیازاتشان زیر حد مجاز یا کات‌آف است، نیازمند بالا بردن امتیازات خود یا انتظار برای قرعه‌کشی‌های بعدی هستند.

آخرین قرعه‌کشی اکسپرس اینتری کانادا در تاریخ 10 اکتبر 2023 انجام شد و امتیاز کات‌آف (cut-off) برای CRS در آن 500 بود. همچنین تعداد نامزدهای دعوت شده در این قرعه‌کشی، به 3725 نفر رسید. این قرعه‌کشی (شماره 268) سی و دومین قرعه‌کشی اکسپرس انتری در سال 2023 به شمار می‌رفت.

مهاجرت تجاری با PNP

برنامه نامزد استانی (PNP) یک مسیر محبوب برای مهاجرت کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و افراد خوداشتغال برای اخذ اقامت دائم در کانادا است. هر استان و منطقه کانادا دارای مجموعه معیارها و مسیرهای خاص خود برای مهاجرت تجاری است.

به عنوان مثال، جریان کارآفرین در آلبرتا افراد را به نشان دادن تجربه خود در مدیریت کسب‌وکار ملزم می‌کند. همچنین متقاضیان برنامه باید یک طرح تجاری قابل اجرا ارائه دهند که بتواند حداقل سرمایه‌گذاری لازم را جذب کند.

از سوی دیگر، برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا نیز مسیرهای مختلفی را برای مهاجران تجاری ارائه می‌دهد. از جمله، مسیر مهاجرت کارآفرین برای افرادی که می‌خواهند کسب‌وکاری را در این استان راه‌اندازی یا خریداری کنند.
برنامه های استانی کانادا PNP امکان مهاجرت دائم متقاضیان موفق را به کانادا می‌دهند.

همچنین یک گزینه جذاب برای افرادی هستند که به دنبال بهره‌برداری از اقتصاد و فرصت‌های تجاری پررونق در این کشور هستند. برنامه PNP طیف وسیعی از انتخاب‌ها را به مهاجران تجاری ارائه می‌دهد تا بهترین گزینه را برای خود بیابند و به موفقیت اقتصادی دست یابند.

مهاجرت کاری با PNP

مهاجرت کاری با PNP مسیری برای نیروهای ماهر است تا اقامت دائم یک استان یا منطقه خاص کانادا را به دست آورند. افراد برای دریافت ویزای کار استانی کانادا باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در استان مورد نظر خود داشته باشند. علاوه بر این، به صلاحیت‌ها، مهارت‌ها و تجربه لازم برای انجام کار نیاز است. همچنین برخی استان‌ها از افراد متقاضی می‌خواهند نمره قبولی در آزمون مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی را ارائه کنند.

افراد متقاضی مهاجرت کاری با برنامه های استانی کانادا PNP باید حداقل شرایط تعیین شده توسط استان و نمرات لازم در سیستم CRS را کسب کنند. پس از آن می‌توانند از طریق PNP برای ویزای کار استانی اقدام کنند و فرصت کار و زندگی دائم در استان مورد نظر خود در کانادا را داشته باشند.

چگونه برای برنامه مهاجرت استانی کانادا اقدام کنیم؟

توجه داشته باشید که تمام تصمیمات نهایی مربوط به مهاجرت در کانادا توسط دولت فدرال و نه دولت‌های استانی گرفته می‌شوند. به همین دلیل، اقدام برای برنامه های استانی کانادا PNP یک فرآیند دو بخشی خواهد بود. ابتدا باید نامزدی خود را به استان مورد نظر اعلام کنید. سپس، اگر مورد تایید استان قرار گرفتید، باید درخواست دوم را برای اخذ اقامت دائم کانادا به دولت فدرال بفرستید.

برخی از مسیرهای PNP بر اساس اولویت‌ها کار می‌کنند. در حالی که سایر مسیرهای PNP، از متقاضیان یک فرم ابراز علاقه (EOI) می‌خواهند. علاوه بر این، برخی برنامه‌های PNP خارج از سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری دولت فدرال عمل می‌کنند. بنابراین برای نامزد شدن در این مسیرها باید از طریق «درخواست مستقیم» اقدام کرد. در حالی که سایر درخواست‌ها از طریق سیستم اکسپرس اینتری صورت می‌گیرند.

1- درخواست مستقیم

درخواست مستقیم برای برنامه نامزد استانی (PNP) شامل چند مرحله است. نخست باید مسیر PNP مناسب و واجد شرایط خود را تعیین کنید. سپس باید یک فرم ابراز علاقه (EOI) یا یک درخواست آنلاین را از طریق پورتال PNP استان کانادا ارسال کنید. این فرم معمولا شامل ارائه اطلاعات شخصی، تحصیلات و سوابق کاری، آزمون‌های مهارت زبان و سایر اسناد لازم است.

برخی PNP ها ممکن است از شما یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای فعال در استان بخواهند. پس از ارسال درخواست، باید منتظر بمانید تا استان کانادا درخواست شما را بررسی کند. آن استان در صورت موافقت با درخواست، نامزدی شما را صادر خواهد کرد. از این نامزدی برای درخواست اقامت دائم از طریق سیستم اکسپرس اینتری دولت فدرال استفاده می‌شود، جایی که باید بررسی‌های پزشکی و کیفری را برای تایید نهایی درخواست خود پشت سر بگذارید.

مهم‌ترین مزیت درخواست مستقیم برای برنامه های استانی کانادا PNP امکان دریافت نامزدی بر اساس مهارت‌ها و صلاحیت‌های منحصر به فرد شما است. پشتکار، صبر و توجه به جزئیات، از فاکتورهای کلیدی هنگام درخواست مستقیم برای برنامه‌ها PNP هستند؛ تلاش‌هایی که درنهایت با اخذ اقامت دائم کانادا پاداش داده می‌شوند.

2- درخواست از طریق اکسپرس اینتری

اکثر استان‌ها و مناطق کانادا دارای مسیرهایی مرتبط با سیستم انتخاب اکسپرس اینتری فدرال هستند. از این طریق، نامزدهای استانی می‌توانند 600 امتیاز اضافی را در سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) کسب کنند. درواقع نامزدی استانی باارزش‌ترین عامل در CRS است. زیرا دریافت یک دعوتنامه درخواست (ITA) برای شرکت نامزد در قرعه‌کشی بعدی اکسپرس اینتری لازم است.

سیستم CRS 1200 امتیاز دارد که به کاندیداهای اکسپرس انتری اختصاص می‌یابد. کسب امتیازات در این سیستم، نامزدهای دریافت اقامت دائم ITA کانادا را تعیین خواهد کرد. بنابراین وجود 600 امتیاز اضافی برای نامزدهای استانی، دریافت ITA برای شرکت در هر دور قرعه‌کشی اکسپرس انتری را برای متقاضی تضمین می‌کند.

افرادی که می‌خواهند شرکت آن‌ها در برنامه های استانی کانادا PNP با ارائه درخواست از طریق اکسپرس اینتری باشد، ابتدا باید یک نمایه کاربری در اکسپرس اینتری ایجاد کنند. این افراد پس از مشخص شدن امتیازات خود، وارد صف انتظار می‌شوند.

یکی از مزایای درخواست از طریق اکسپرس اینتری این است که خود را در معرض دید تمام استان‌ها و مناطق کانادا قرار می‌دهید. زیرا همه استان‌ها می‌توانند نمایه شما را بررسی و دعوتنامه‌ای برای شما ارسال کنند. اگر دعوتنامه آن‌ها را بپذیرید، باید یک درخواست تکمیل شده PNP را به آن استان یا منطقه ارسال کنید.

مزایا و معایب برنامه‌های استانی مهاجرت به کانادا

برنامه استانی نامزد (PNP) یکی از اجزای کلیدی سیستم مهاجرت کانادا است. بنابراین مزایای متعددی، هم برای مهاجران و هم برای استان‌های کانادا دارد. البته معایبی هم دارد که باید در نظر گرفته شوند. جدول زیر، نگاهی گذرا به مزایا و معایب برنامه‌های استانی مهاجرت به کانادا است.

معایب
مزایا
جذب نیرو بر اساس نیازهای خاص بازار کار استان
انباشتگی درخواست‌های متعدد و تاخیر در پردازش آن‌ها
کسب امتیازات اضافه برای پذیرش در سیستم اکسپرس انتری
پیچیدگی فرآیند و فراهم کردن فرصت‌هایی برای کلاهبرداری مشاوران مهاجرتی نامعتبر
افزایش شانس و سهولت اخذ اقامت دائم کانادا
امکان جابجایی و مهاجرت بین استانی وجود ندارد
بالا رفتن احتمال پیدا کردن شغل متناسب با تخصص
-
جذب کارکنان ماهر در بخش‌های درمان، فناوری اطلاعات و مهندسی
-
امکان زندگی در مناطق خلوت‌تر کانادا برای افراد گریزان از شهرهای شلوغ
-
امکان پیوستن همسر و فرزندان پس از 6 ماه
-

مدارک مورد نیاز برای برنامه‌های نامزد استانی

ارزیابی صلاحیت و شایستگی متقاضیان برنامه‌های نامزد استانی کانادا نیازمند ارائه مدارک مختلفی است. مدارک مورد نیاز برای برنامه‌های نامزد استانی به شرح زیر هستند.

پاسپورت

رسید پرداخت هزینه‌های لازم

رزومه

مدارک تحصیلی

عکس پرسنلی

نامه ترخیص پلیس

اسناد مالی

نتایج آزمون مهارت زبان

سوابق و تجربه کاری

  • دو قطعه عکس جدید در اندازه 3.5 در 4.5
  • فرم درخواست
  • رزومه
  • مدارک تحصیلی
  • نتایج آزمون مهارت زبان
  • سوابق و تجربه کاری
  • اسناد مالی
  • گواهی سلامت
  • نامه ترخیص پلیس
  • رسید پرداخت هزینه‌های لازم
  • وجوه تسویه حساب (برای پوشش هزینه‌های اولیه مانند اسکان، حمل‌ونقل و زندگی روزانه تا زمان جا افتادن در شغل جدید)

اسناد فوق را با دقت جمع‌آوری و سازماندهی کنید تا از تاخیر در روند مهاجرت شما به کانادا جلوگیری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک مورد نیاز برنامه های استانی کانادا PNP می‌توانید از مشاوره رایگان ویزموندو بهره ببرید.

هزینه‌های برنامه مهاجرت استانی کانادا

شرکت در برنامه مهاجرت استانی کانادا می‌تواند گران باشد. اما آیا می‌توان روی اقامت دائم کانادا قیمت‌گذاری کرد؟

هزینه‌های شرکت در برنامه مهاجرت استانی کانادا به شرح زیر هستند.

  • پردازش درخواست – 850 دلار کانادا برای هر نفر و 230 دلار کانادا برای هر فرزند وابسته.
  • اخذ اقامت دائم – 515 دلار کانادا برای هر نفر و رایگان برای فرزندان وابسته.
  • ارزیابی مدارک تحصیلی – حدود 300 دلار کانادا با احتساب هزینه تحویل بین‌المللی با پیک
  • آزمون‌های زبان – حدود 300 دلار کانادا به ازای هر آزمون
  • معاینات پزشکی – حدود 200 دلار کانادا
  • هزینه نامزدی استانی – بین 250 دلار کانادا (نیوبرانزویک) تا 1500 دلار کانادا (انتاریو)
  • هزینه‌های متفرقه: طور متوسط 175 دلار کانادا به ازای هر نفر برای تهیه مدارک، ترجمه رسمی، تحویل پیک، مبایعه‌نامه، بیومتریک و غیره

 

هزینه شرکت در برنامه های استانی کانادا PNP به ازای هر درخواست نیز به شرح زیر است

  • برنامه نامزدهای استانی انتاریو – 1500 دلار کانادا
  • برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا – 1150 دلار کانادا
  • برنامه نامزدهای استانی آلبرتا – 500 دلار کانادا
  • برنامه نامزدهای استانی منیتوبا – 500 دلار کانادا
  • برنامه نامزدهای استانی ساسکاچوان – 350 دلار کانادا
  • برنامه نامزدهای استانی جزیره پرنس ادوارد – 300 دلار کانادا
  • برنامه نامزدهای استانی نیوبرانزویک- 250 دلار کانادا
  • برنامه نامزدهای استانی نوا اسکوشیا – بدون هزینه
  • برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور – بدون هزینه
  • برنامه نامزدهای استانی مناطق شمال غربی – بدون هزینه
  • برنامه نامزدهای استانی یوکان – بدون هزینه

یک سوال پر تکرار !

مدرک زبان مورد نیاز برای برنامه مهاجرت استانی کانادا pnp چیست؟

پاسخ کارشناس ویزموندو:

مهارت زبان لازم برای هر استان و هر برنامه متفاوت است و حداقل سطح مهارت نمره 4.0 لازم است.
مشاوره رایگان

مدت زمان پردازش PNP کانادا

اما چه مدت طول می‌کشد تا درخواست شما برای برنامه‌های نامزد استانی کانادا پردازش شود. این موضوع بستگی به این دارد که آیا از طریق مسیر PNP مرتبط با اکسپرس انتری درخواست داده‌اید یا یکی از مسیرهای مستقیم را انتخاب کرده‌اید.

اگر از طریق مسیر مرتبط با اکسپرس اینتری درخواست داده باشید، معمولا حدود 6 ماه طول می‌کشد تا دولت فدرال درخواست شما را پردازش کند. اما اگر درخواست شما از طریق یک مسیر خارج از اکسپرس اینتری بوده باشد، ممکن است پردازش آن توسط دولت فدرال کانادا بین 1 تا 2 سال طول بکشد.

در حال حاضر، برنامه های استانی کانادا PNP در اکثر مناطق این کشور در زمان کوتاه‌تری رسیدگی می‌شوند. بنابراین فقط چند ماه یا حتی چند هفته طول می‌کشد تا استان‌ها به درخواست مهاجرت شما رسیدگی کنند. با این حال، فراموش نکنید که این مدت فقط برای درخواست اولیه به استان خواهد بود. اما برای درخواست نهایی به دولت فدرال و اخذ اقامت دائم کانادا هم باید دوره پردازش دیگری را طی کنید.

برای اطلاع از زمان‌های پردازش خاص برای برنامه نامزدهای استانی در سطح فدرال، می‌توانید از ابزارهای آنلاین ارائه شده توسط دولت کانادا استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان ویزموندو بهره ببرید تا دقیق‌ترین تخمین در مورد مدت زمان پردازش درخواست شما ارائه شود.

مشاوره پذیرش استانی کانادا PNP با ویزموندو

ویزموندو به نیروهای کار، فارغ‌التحصیلان و خانواده‌های زیادی کمک کرده است تا بهترین و مناسب‌ترین برنامه های استانی کانادا PNP را انتخاب کنند. ویزموندو یک امکان عالی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد؛ کافی است شغل، تحصیلات، سابقه کار و سایر مهارت‌ها و توانایی‌های خود را در اختیار ما قرار دهید. زیرا کارشناسان ویزموندو با تبحر و تجربه بالای خود به شما می‌گویند که کدام مسیر PNP برای شما مناسب‌تر است. پس وقت را هدر ندهید و همین امروز با موسسه مهاجرتی ویزموندو تماس حاصل فرمایید.

جهت بررسی شرایط خود و اقدام برای دریافت برنامه های استانی کانادا PNP​، نام شریف و شماره تماس خود را وارد کنید، تا ما با شما تماس بگیریم.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

سوالات متداول PNP کانادا

انتخاب ساده ترین برنامه های استانی کانادا PNP به شرایط هر نامزد بستگی دارد. بهتر است با ویزموندو تماس بگیرید تا مشخص شود کدام مسیر PNP برای شرایط شما مناسب‌تر خواهد بود.

بر اساس آمار اداره مهاجرت کانادا، این کشور به دنبال پذیرش بیش از 80 هزار مهاجر از طریق برنامه‌های PNP در هر سال است.

بله اعضای نزدیک خانواده هم می‌توانند پس از 6 ماه با شما به کانادا مهاجرت کنند و اقامت دائم دریافت کنند. اعضای نزدیک خانواده عبارت از همسر یا شریک زندگی، فرزندان وابسته و فرزندان تحت تکفل همسر هستند.

پاسخ به سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *