موسسه مشاوره مهاجرتی و سرمایه گذاری آکو مهاجر ویرا (ثبت: ۵۴۳۴۷)

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آکو

ویزای استارتاپ کانادا

با ویزای استارتاپ کانادا برای شما، اقامت دائم Permanent Resident پنج ساله صادر می‌شود و میتوانید در این کشور آزادانه زندگی کنید. ویزای استارتاپ اجازه کار در کانادا و حتی تحصیل در کانادا را برای شما و خانواده، فراهم میکند. اگر ۳ سال از این ۵ سال را در کانادا حضور داشته باشید می توانید شهروندی کشور کانادا را دریافت کنید. پزشکان و پیراپزشکان، متخصصان علوم و فنون ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و…، تحصیل کرده های رشته های منابع انسانی، مهندسان، متخصصان حوزه تکنولوژی و اینترنت، کشاورزان و به طور کلی همه با هر تخصص و هر رشته تحصیلی، می‌توانند با استارت‌آپ به کانادا مهاجرت کنند.
ویزای استارت آپ کانادا
آیلا امین کاظمی

آیلا امین کاظمی

مدیر محصول و کارشناس مهاجرت

زمان مطالعه : 11 دقیقه

فهرست مطالب
فهرست مطالب

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

برای درک بهتر این موضوع، ابتدا باید بدانید که استارتاپ چیست؟ این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که کلمه استارتاپ را نشنیده باشد. استارتاپ یا استارت آپ، به ایده‌های خلاقانه و نوآوری‌هایی در زمینه های سرمایه گذاری و کارآفرینی در حوزه های مختلف پزشکی و پیراپزشکی، مهندسی، علوم و فناوری و تکنولوژی گفته می‌شود. استارتاپ ویزا برای کانادایی‌ها کارآفرینی و اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند. به طور کلی استارتاپ‌ها نوآورانه هستند و بر اساس یک ایده استارتاپی، یک شرکت نوپا و یک کسب و کار تاسیس می‌گردد.

مزایای استارتاپ ویزای کانادا

دریافت اقامت دائم کانادا

بدون محدودیت سنی

عدم نیاز به سطح زبان پیشرفته

پردازش سریع ویزای کار

عدم نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه

مهاجرت همراه با خانواده

مراحل استارتاپ ویزا کانادا

مراحل استارتاپ ویزای کانادا

شرایط استارتاپ ویزا کانادا

شرایط ویزای استارتاپ کانادا که از طریق اداره مهاجرت این کشور بررسی می‌شود عبارت‌اند از:

معرفی توسط یک سازمان کانادایی مورد تایید اداره مهاجرت (IRCC)

طرح استارتاپ شما باید توسط یک سازمان مورد تایید اداره مهاجرت کانادا معرفی شود. این سازمان باید بر این باور باشد که استارتاپ و کسب‌وکار شما می‌تواند به رشد و توسعه اقتصادی کانادا کمک کند.

اثبات سطح متوسط مهارت های زبان

شرط دیگر مهاجرت به کانادا با استارتاپ، اثبات دانش و تسلط متوسطی از زبان انگلیسی یا فرانسوی است. برای این کار، باید یکی از آزمون های مورد قبول اداره مهاجرت کانادا را بگذرانید IELTS, CELPIP, TCF, TEF, و باید حداقل امتیاز ۵(متوسط) CLB را دریافت کنید.

عدم سوءپیشینه و مشکل پزشکی

وجود سوءپیشینه مؤثر در برخی جرائم کیفری، وجود برخی بیماری های واگیردار که تهدید کننده سلامت جامعه کاناداست یا بیماری هایی که سالانه بیشتر از 25000 دلار کانادا هزینه بر دوش سیستم بهداشت کانادا میگذارد، مانع ورود شما به کانادا است.

اثبات توانایی مالی

یکی از شرایط استارت‌آپ ویزا کانادا این است که باید توانایی مالی کافی برای تامین نیازهای خود و خانواده خود را داشته باشید. مقدار حداقلی این تمکن مالی توسط اداره مهاجرت کانادا به طور دقیق تعیین شده است. همچنین، این وجوه باید در دسترس و قابل انتقال باشند و به بدهی یا تعهدات دیگر محدود نباشند..

حداقل تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ اقامت دائم

تعداد اعضای خانواده
تمکن مالی (دلار کانادا)
1 نفر
$ ۱۳،۷۵۷
2 نفر
$ ۱۷،۱۲۷
3 نفر
$ ۲۱،۰۵۵
4 نفر
$ ۲۵،۵۶۴
5 نفر
$ ۲۸،۹۹۴
6 نفر
$ ۳۲،۷۰۰

۳،۷۰۶ دلار کانادا به اعضای هر عضو اضافه در خانواده

شرایط تمکن مالی به منظور اخذ ویزای موقت کاری استارت آپ

متقاضیانی که قصد ورود سریعتر به کانادا قبل از صدور اقامت دائم را دارند، باید تمکن مالی کافی برای زندگی خود و خانواده خود در سال اول مهاجرت را در ارائه دهند.

حداقل تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای موقت کار

تعداد اعضای خانواده
تمکن مالی (دلار کانادا)
1 نفر
$ ۲۷،۵۱۴
2 نفر
$ ۳۴،۲۵۲
3 نفر
$ ۴۲،۱۱۱
4 نفر
$ ۵۱،۱۲۸
5 نفر
$ ۵۷،۹۸۹
6 نفر
$ ۶۵،۴۰۱

۷،۴۱۲ دلار کانادا به ازای هر عضو خانواده

اگر ایده نوآورانه ندارید، با کمک مجموعۀ ما و انتخاب یکی از ده ها ایده‌ی آماده‌ای که ما در اختیارتان قرار می‌دهیم، میتوانید برای مهاجرت به، کار و زندگی در کانادا اقدام کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، صرفا متعلق به اشخاصی نیست که ایده نوآورانه دارند. این ایده ها از سوی مرکز تکنولوژی ویزموندو به شما ارائه میگردد.

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا

مدارک شناسایی

پاسپورت معتبر با حداقل 3 سال اعتبار

سند ازدواج (در صورت تاهل)

رزومه تحصیلی و کاری (CV)

سوابق سفرهای خارجی (درصورت وجود)

نتایج آزمون زبان

تمکن مالی

طرح و ایده استارتاپ

نامه حمایتی LOS

 

چند نمونه از برنامه های موفق و درحال انجام ویزای استارت آپ کانادا در ویزموندو

استارتاپ مورد تایید کانادا

Recycling Of Materials

پروژه استارتاپ بازیافت مصالح در کانادا

این استارتاپ در حوزه کمک به محیط زیست کانادا با بازیافت پیشرفته، موفق به دریافت نامه حمایتی (Letter Of Support) شده و در مرحله اخذ ویزای کانادا قرار دارد.

ویزای استارتاپ مورد تائید کانادا

Environment Cleanliness

پروژه استارتاپ پاکیزگی محیط زیست کانادا

این استارتاپ، موفق به دریافت نامه حمایتی (Letter Of Support) شده و ویزای کانادای همه ۵ عضو آن به همراه ویزای اعضای خانواده آنها، صادر شده.

پروژه استارتاپ ویزای کانادا

Business HRM Startup

استارتاپ ویزای مدیریت منابع انسانی کانادایی

ظرفیت این پروژه خلاقانه برای اعزام به کانادا باز است و میتوانید برای پیوستن به این پروژه و اخذ ویزای استارتاپ کانادا، از این طریق اقدام کنید و از ما مشاوره رایگان بگیرید.

Beauty+ Startup

استارتاپ زیبایی پوست و صورت

این پروژه استارت آپ در زمینه پزشکی – زیبایی برای اعزام به کانادا ظرفیت دارد و جهت مهاجرت به کانادا با این استارتاپ میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید.

ویژگی‌ های مورد نیاز بیزینس برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا

نامه حمایتی، بیزینس پلن و گواهی تعهد، ویژگی‌های مورد نیاز برای دریافت استارتاپ ویزا کانادا است.

بیزینس پلن و پرزنتیشن (Business Plan)

ابتدا شما باید یک برنامه کاری قوی و مدون برای استارتاپ خود داشته باشید. در این برنامه کاری باید یک موضوع یا مشکل طرح شود و سپس راه حل آن با استارتاپ ارائه شود. این مشکل میتواند در زمینه ها مختلفی باشد و راه حل آن میتواند در غالب یک محصول یا خدمات پیشرفته باشد. پس از آن باید یک پرزنتیشن برای بیزینس پلن آماده کنید.

نامه حمایتی (Letter Of Support) چیست؟

دریافت نامه حمایتی(LOS) از یک سازمان تعیین‌شده مورد تایید الزامی است. برای دریافت این نامه، شما باید بیزینس پلن خود را ارائه دهید و سپس با سازمان تعیین‌شده تماس بگیرید و ایده کسب‌وکار خود را به آنها معرفی کنید و سپس آنها را متقاعد کنید که این ایده کسب و کار ارزش حمایت را دارد.

گواهی تعهد در استارتاپ کانادا Commitment Certificate

زمانی که یک سازمان نامه حمایتی (LOS) را به شما ارائه می‌دهد، در عین حال یک نامه به اداره مهاجرت نیز ارسال می‌کند که در آن، اعضای گروه و جزئیات طرح مورد نظر را بیان می‌کند. به این ترتیب، گواهی‌نامه شامل اطلاعاتی درباره توافق بین متقاضی و سازمان سرمایه‌گذار است.

اعضای کلیدی و غیر کلیدی در استارت اپ چیست؟

اشخاصی که بدون حضور آن‌ها، پروژه استارتاپ قابل اجرا نخواهد بود، به عنوان اعضای حیاتی یا Essential Applicants شناخته می‌شوند. برای مثال، در صورتی که ایده شما مرتبط با یک اپلیکیشن موبایل باشد، توسعه دهنده نرم‌افزار یا توسعه‌دهنده ایده به طور قطع جزو اعضای کلیدی گروه خواهد بود و بدون حضور او، توسعه ایده امکان‌پذیر نخواهد بود.

در صورت ریجکت پرونده اعضای کلیدی به هر دلیلی، پرونده سایر افرادی که در تعهدنامه ذکر شده‌اند نیز رد خواهد شد. به همین دلیل، ما با استفاده از دانش و تجربه چندین ساله خود در زمینه استارتاپ ویزا، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین هم‌تیمی‌ها را برای اجرای تمامی مراحل مهاجرتی خود پیدا کنید.

همه اعضا قبل از اینکه توسط کارشناسان خبره مجموعه ویزموندو بررسی شوند، تجزیه و تحلیل می‌شوند تا بیشترین امنیت را در مسیر مهاجرت شما و خانواده‌تان فراهم کنیم.

اعضای غیرکلیدی یا Non-Essential در واقع افرادی هستند که بدون حضور آن‌ها، پروژه قابل اجرا خواهد بود. در مثال قبلی که ذکر شد، مدیر بازاریابی ممکن است یکی از اعضای غیرضروری گروه باشد. به این معنی که اگر او در ترکیب گروه حضور نداشته باشد، توسعه ایده تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

هزینه های ویزای استارت آپ کانادا

در ادامه به سؤال همیشگی متقاضیان که هزینه های ویزای استارت آپ کاناداست پاسخ می‌دهیم:

 

هزینه درخواست اقامت دائم ویزای استارتاپ کانادا

برای درخواست مجوز مهاجرت به کانادا با ویزای استارتاپ، هزینه‌های مختلفی وجود دارد که باید پرداخت شوند. این هزینه‌ها شامل هزینه درخواست استارتاپ ویزا برای متقاضی اصلی، همسر و کودک وابسته می‌شود. هزینه ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضی اصلی 2140 دلار کانادا و برای همسر 1365 دلار کانادا است. هزینه برای هر کودک وابسته 230 دلار کانادا است.

سن
متقاضی اصلی
۲،۱۴۰ $ CaD
همسر
۱،۳۶۵ $ CaD
فرزندان زیر ۲۲ سال
۲۳۰ $ CaD
هزینه بایومتریک
۸۵ $ CaD
هزینه بایومتریک برای خانواده های ۳ نفر و بیشتر
۱۷۰ $ CaD
هزینه‌های مرتبط با درخواست مهاجرت به کانادا و اقامت با استارتاپ ویزا توسط دولت کانادا تعیین می‌شود و ممکن است در آینده تغییر کند؛ از این رو بهتر است قبل از اقدام، درمورد هزینه ویزای استارت آپ کانادا از کارشناسان ویزموندو اطلاعات کسب کنید.

در صورتی که ایده استارتاپی ندارید ولی تمایل دارید از طریق استارتاپ ویزا برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید؛

تیم توسعه کسب و کار ویزموندو قدم به قدم تا انتهای مسیر همراه شماست و ایده های مختلف خود را در زمینه های گوناگون در اختیار شما قرار خواهد داد تا مهاجرتی امن را برای شما به ارمغان آورد.

همه میتوانند عضو پروژه های آماده ما شوند

تمام دانش آموختگان پزشکی، دامپزشکی و پیراپزشکی

پزشکی، دامپزشکی، علوم آزمایشگاهی، داروسازی، ژنتیک، سلامت روان، زیبایی، پرستاری، کادر درمان و…

تمام متخصصان علوم و فنون

شیمی، فیزیک، ریاضی، زیست، مهندسی، برق، الکترونیک، نانو تکنولوژی، هوش مصنوعی و…

متخصصان علوم انسانی و مدیریت

مدیران، حقوق دانان و وکلا، مشاوران، کارآفرینان، منابع انسانی، امور مالی و حسابداری، امور اجرایی، بازاریابی و تبلیغات و …

متخصصان تکنولوژی دیجیتال

متخصصان IT، برنامه نویسان، طراحان بازی، گرافیست، دیجیتال مارکتینگ، طراح سایت، سئو، سوشال مدیا و …

متخصصان کشاورزی

مهندسان کشاورزی، گیاه پزشکی، گیاهشناسان، دامداران، کشاورزان و…

مجوز کار استارتاپ کانادا، یک ویزای کار باز است (Open Work Permit) که به متقاضی و اعضای خانواده وی اعطا می‌شود. این ویزا سه ساله بوده و تا زمان دریافت اقامت دائم، به افراد اجازه کار در کانادا، اجازه تحصیل در کانادا و در کل زندگی در کانادا را می‌دهد.

اگر مایل به تمدید مجوز کار خود هستید، باید برای این منظور درخواست مجدد بدهید و درصورتی‌که در حال بررسی درخواست اقامت دائم هستید، می‌توانید برای درنظرگرفتن تمدید مجوز کار خود، مراحل مربوط به درخواست اقامت دائم را دنبال کنید. بااین‌حال، برای درنظرگرفتن هرگونه تمدید تحت این برنامه، درخواست اقامت دائم باید در حال انجام باشد. بهتر است با مشاوران حقوقی و مالیاتی محلی مشورت کنید تا آن‌ها با بررشی شرایط و وضعیت شما، بتوانند بهترین راهکارها برای تمدید مجوز کار به شما پیشنهاد دهند.

هزینه مجوز کار یا Work Permits چقدر است؟

هزینه دریافت ویزای کار و ورک پرمیت کانادا با اقدام از طریق استارتاپ به دو صورت محاسبه می‌شود. برای مجوز کار بسته، هر نفر باید مبلغ ۱۵۵ دلار کانادا پرداخت کند، درحالی‌که برای مجوز کار آزاد(همسر متقاضی)، هر نفر باید مبلغ ۲۵۵ دلار کانادا بپردازد.

چرا ویزموندو؟

مشاوره تخصصی رایگان

ایده استارتاپ و تشکیل تیم با ما

پشتیبانی تا زمان دریافت اقامت دائم

27 سال سابقه

تاییدیه‌های رسمی از ایران و کانادا

بیش از ده‌ها پروژه موفق استارتاپی

تجربه شما

من چند جای مختلف رفتم و اطلاعاتشون ثبت کردم. احساس کردم مشاوره ویزموندوکامل تر و دقیق تر بود و حتی ایده هایی که به من دادن بهتر از بقیه بود و با شرایط من سازگار بود و من حق انتخاب داشتم. خوشحالم که ویزموندو را انتخاب کردم.
آقای یوسف. ف. کارشناس منابع انسانی
من درباره مهاجرت پزشکان و درآمد و زندگی در کانادا زیاد شنیده بودم، زمانی که با مشاورای ویزموندو صحبت کردم روشی که مناسب با شرایطم بود رو بهم گفتن و الان نامه تاییدیه کانادارو گرفتم و میخوام برم چمدونمو ببندم.
خانم دکتر شیرین. ش. چشم پزشک
Previous slide
Next slide
استارتاپ ویزای کانادا اقامت دائم

چه دلایلی موجب ریجکت ویزای استارتاپ کانادا می‌ شود؟

در روند درخواست استارتاپ ویزا کانادا باید دقیق باشید تا درخواست شما رد نشود. در زیر به‌دلایل ریجکتی ویزای استارتاپ کانادا اشاره شده است.

عدم ارائه تمام مدارک مورد نیاز: برای جلوگیری از ریجکتی، بسیار مهم است که متقاضیان به‌دقت چک‌لیست اسناد مورد نیاز را بررسی کنند و تمامی اسناد لازم را ارائه دهند. اگر تمامی اسناد پشتیبانی لازم همراه با برنامه ارائه نشود، ممکن است برنامه شما رد شود یا به تأخیر بیفتد. در این مورد، وکیل مهاجرت شما هم باید مطمئن شود که تمامی اسنادی که در چک‌لیست دولت ذکر نشده‌، ممکن است مورد نیاز باشد و مسیر پذیرش درخواست را هموار کند، از این رو باید آن اسناد را نیز در نظر بگیرد. در کل، ارائه تمامی مدارک مورد نیاز برای برنامه کارآفرینی بسیار حیاتی است و به شما کمک می‌کند تا به‌سرعت و باموفقیت برنامه خود را پیش ببرید.

عدم ارائه اسناد مالی دقیق: برای دریافت ویزای کاری یا تجاری کانادا، متقاضیان باید اسناد مالی دقیقی را ارائه کنند که نشان‌دهنده توانایی مالی آن‌ها برای حفظ یک تجارت و هزینه‌های زندگی در کانادا باشد. این مدارک از جمله اظهارنامه مالیاتی، حساب بانکی و مدارک مالی دیگر است. ارائه اسناد مالی دقیق و مطابق با معیارهای مشخص‌شده، از مهم‌ترین شرایط دریافت ویزای کاری یا تجاری در کانادا است.

عدم رعایت استانداردهای امنیت بین‌المللی: برای ورود به کانادا، باید فرم‌های ترخیص پلیس را تکمیل کرده و یک بررسی کامل از سوابق، انجام دهید تا بتوانید بدون استرس و نقصی در ارائه مدارکتان، به حضور مقامات مهاجرتی بروید. قبل از اینکه به شما اجازه ورود به کانادا داده شود، باید ثابت کنید که در صورت‌ پذیرش در کانادا هیچ خطر امنیتی برای جامعه و کشور وجود نخواهد داشت. این بررسی شامل بررسی سوابق کیفری، پزشکی و مالی شما است.

عدم رعایت الزامات بهداشتی: برای ورود به کانادا، علاوه بر فرم‌های ترخیص پلیس، باید ثابت کنید که هیچ خطری برای امنیت یا سلامت عمومی وجود ندارد و تقاضای شما برای خدمات اجتماعی یا بهداشتی به‌حد مجاز است. برای این منظور، باید معاینه پزشکی انجام شود. این معاینه شامل آزمایش‌های پزشکی و رادیولوژیکی است که توسط یک پزشک مجاز انجام‌می‌شود. بعد از اتمام معاینه، نتایج به مقامات مهاجرتی ارائه می‌شود تا بررسی شود که آیا شما می‌توانید به‌عنوان یک مهاجر وارد کانادا شوید یا خیر. در صورت رعایت‌نکردن این الزامات، درخواست شما ریجکت می‌شود.

عدم اثبات صلاحیت زبان کانادایی: معیار زبان کانادایی CLBیک سیستم ارزیابی است که صلاحیت زبان انگلیسی یا فرانسوی متقاضیان را بررسی می‌کند. نمرات امتحان باید کافی باشند و همراه با درخواست ارائه شوند. درصورتی‌که نمرات شما از حد مورد نیاز بالاتر باشند، احتمالاً در فرآیند مهاجرت به کانادا موفق خواهید بود. امتحان زبان باید توسط یک مؤسسه معتبر تعیین‌شده توسط دولت کانادا برگزار شود.

عدم ارائه نامه پشتیبانی از یک سازمان تعیین‌شده در کانادا: برای درخواست ویزای کاری یا تجاری کانادا، لازم است نامه پشتیبانی از یک سازمان تعیین‌شده در کانادا را ارائه دهید. این نامه باید توسط یک سازمان معتبر در کانادا صادر شده باشد و نشان ‌دهد شما توانایی لازم برای فعالیت در حرفه یا تخصص مورد نظرتان را دارید. این نامه می‌تواند از یک شرکت کانادایی، کارفرمای قبلی یا هر سازمان معتبر دیگری در کانادا صادر شود.

معرفی نادرست از خود: اگر در هنگام ارائه درخواست مهاجرت به کانادا، اطلاعات نادرستی ارائه دهید، ممکن است درخواست شما رد شود. بهتر است هرگونه معرفی نادرست از خود، تغییر اسناد و سایر موارد مشابه را از بین ببرید. بهترین راه برای این کار، ارائه اطلاعات صادقانه و دقیق در مورد موقعیت شما و توانمندی‌های شغلی و زندگی‌تان است. این کار به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری مسیر مهاجرت به کانادا را طی کنید.

مشاوره رایگان ویزای استارتاپ کانادا

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

سوالات متداول ویزای استارتاپ کانادا

آیا برای اقدام از طریق استارتاپ ویزا سن تاثیری دارد؟
 خیر، برنامه استارتاپ ویزای کانادا فارغ از سن، تحصیلات و سابقه کاری به علت وجود ایده نوآورانه اقامت دائم اعطا میکند و سن برای این پروسه ملاک نیست.
برای اقدام از این طریق به یکی از مدارک معتبر زبان احتیاج دارید CLB۵ (ضعیف – متوسط) حداقل نمره لازم برای شرکت در این برنامه است.
بیش از ۷۰ روش مهاجرتی برای رسیدن به اقامت کانادا وجود دارد و ویزموندو با در نظر گرفتن شرایط متقاضیان خود به آنها پیشنهاد میدهد. برای بررسی این شرایط و پیدا کردن مسیر مناسب با مشاوران خبره ویزموندو مشورت کنید تا شرایط شما برای استارتاپ ویزا را بررسی نمایند.
ما در ویزموندو، میتوانیم طرح استارتاپی مناسب با شرایط و علاقه‌ی شما را خلق کنیم. همچنین ما طرح ها و برنامه های استارتاپی متنوعی داریم که مشاوران ما میتوانند شمارا دراین مورد آگاه کنند تا برای خود و خانواده خود اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.
حداکثر ۵ نفر می‌توانند از طریق برنامه ویزای استارت آپ به عنوان صاحب یک کسب و کار واحد درخواست دهند. ویزای اقامت دائم شامل حال کلیه افراد خانواده این ۵ نفر (همسر و فرزندان زیر ۲۲ سال) نیز می‌شود.

ویزای سینگل

یک بار اجازه ورود به مدت ۶ ماه
  • یکبار اجازه ورود به این کشور
  • شرکت در کنفرانس یا شرکت در رخداد خاص
  • ویزای سینگل صادر
  • اقدام اخذ مجدد ویزا به این کشور

ویزای مولتی

یک بار اجازه ورود به مدت ۶ ماه
  • یکبار اجازه ورود به این کشور
  • شرکت در کنفرانس یا شرکت در رخداد خاص
  • ویزای سینگل صادر
  • اقدام اخذ مجدد ویزا به این کشور

سوپر ویزا

یک بار اجازه ورود به مدت ۶ ماه
  • یکبار اجازه ورود به این کشور
  • شرکت در کنفرانس یا شرکت در رخداد خاص
  • ویزای سینگل صادر
  • اقدام اخذ مجدد ویزا به این کشور

4 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر، من قصد اقدام برای ویزای استارت آپ کانادا رو دارم منتها از طرفی هدفم مهاجرت و اخذ ویزای هرچه سریع تر هست چه مسیر های دیگری رو به من پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام وقت بخیر.
      برای بررسی شرایط خودتون لطفا با ما در ارتباط باشید و تماس بگیرید.

  2. درود چه ایده هایی برای ویزای استارتاپ مناسب تر هستند؟

    1. سلام وقت شما بخیر.
      ایده های نوآورانه، جدید، قابل رقابت در بازار کانادا و با قابلیت رشد سریع و دارای پتانسیل ایجاد اشتغال

پاسخ به سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *